czwartek, 7 lutego 2013

Szczotka jonizująca. Wielkie magiczne cudo!

Z tą szczotką spotkałam się pierwszy raz na internecie i nie wywołała u mnie zbytniego entuzjazmu.
Ot, kolejny wynalazek, który ma rozciągnąć kieszeń włosomaniaczki.

Drugi raz miałam okazję podziwiać ją w domu jednej z modelek i... piorun mnie strzelił.

Moje Drogie, przedstawiam Wam cud techniki:

Szczotka Jonizująca vel Elektroszczotka.

JAK 
Jonizacja w szczotce pozwala wytwarzać elektrony, które łączą się z wolnymi atomami na naszych włosach, dając jony ujemne.

Te z kolei przymykają łuskę włosa, wygładzają go. Czuprynka zyskuje gładkość i blask.
Jony pozwalają też zachować wilgoć naszym włosom, więc działają jak dobra odżywka ochronna!

Ten rodzaj jonizacji nazywamy chemiczną, ponieważ reakcja zachodzi dopiero "w styku" z naszymi włosami.


DLACZEGO
Usiłowałam dotrzeć do tego, czym dokładnie jest generator jonów umieszczony w szczotce, przetrzepując dostępne w internecie poradniki o elektrostatyce.

Ostatecznie, ale nie mam pewności, że podaję słuszną informację, dotarłam do turmalinu.
Jest to minerał z grupy krzemianów o właściwościach jonizujących pod wpływem podgrzania.
Sądzę więc, że generowany przez bateryjkę niewielki prąd wznieca jego działanie.

Jeżeli któraś z Was wie, na jakiej dokładnie zasadzie się to odbywa, dajcie znać!


WYBÓR

Nie ma większego znaczenia, 
czy kupicie szczotkę za 150zł z firmy takiej, 
jak Braun:
Szczotka firmy Braun
Po włączeniu świeci się na zielono

Generator strumienia jonów znajduje się na  grzbiecie szczotki.

Czy szczotkę za 29,99 z Rossmana,
którą, na marginesie, sama sobie kupiłam :D

Dorwałam ostatnią sztukę kilka dni temu w naszym niewielkim Rossmanie,
więc jest duża szansa, że w większych jeszcze jest.
Maja podobny design, jeśli nie bliźniaczy.
Guzik po włączeniu podświetla się na zielono,
a generator jonów znajduje się po stronie czeszącej. 
Szczotka jeszcze w opakowaniu.
Baterie były już dołączone.

Część czesząca jest zdejmowalna, więc łatwo ją wyczyścić.
Dobrze się trzyma, nie wypada.

Teraz jakiś przykład.
Niestety słaby, bo moje włosy za krótkie jeszcze na takie zabawy, 
ale zawsze coś ;)
Przed użyciem

Po przeczesaniu.
Widać, ze nabrały blasku, zdyscyplinowały się.

Lepsze ;)

Włosy Moniki 
(Moniu, dziękuję za zdjęcia i elektroszczotkę :*)

Przed przeczesaniem
Przed  użyciem

Po
Po czesaniu


Na pewno wykorzystam urządzenie przy pracy z dłuższymi włosami, 
wtedy mam nadzieję pokazać Wam lepsze efekty.

PODSUMOWANIE
  • Szczotka faktycznie wygładza i dyscyplinuje włosy. Próbowałam ją dziś po nocy na odgniecioną grzywkę i szybko ją przeprostowała. Poradziła sobie też z odstającym na tyle głowy kogutem!

  • Nadaje się do włosów prostych, prostowanych i leciutko falujących

  • Nie można z nią przesadzić, nie zniszczy włosów

  • Przy cienkich włosach może powodować przyklap.

  • Idealna do wykańczania fryzury jako ostatni element stylizacji.
  • Nie liczymy na cud, że zregeneruje samoistnie włosy, ale warto ją dołączyć do pielęgnacji włosów, bo nadaje ostateczny szlif fryzurze.


INFORMACJE DODATKOWE

***Szczotka, gdy pracuje, charakterystycznie trzeszczy, zgrzyta, świszcze, tak cichutko, jak ładowarka od telefonu w kontakcie. To oznacza, że działa, a nie, że się zepsuła ;)

***Podczas jej pracy wydziela się zapach taki, jak po letniej burzy, bo zasada działaniu obydwu jest podobna.

64 komentarze:

  1. Chciałabym ale mam przyklapnięte włosy, więc pewnie efekt u mnie byłby tragiczny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się obawiam tego przyklapu, ale po fotach widać, że ładnie wygładza. Rossmanowska przynajmniej by mnie nie zrujnowała finansowo, bo jak zobaczyłam cenę tej pierwszej.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i będę się musiała za nią rozejrzeć :>. Cena przystępna, a z kupionej pod koniec roku suszarki z jonizacja jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły gadżet :> ale chyba nie odstawiłabym mojego TT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachecona twoimi opiniami chcialabym spytac czy taka jakas tania z allegro tez by sie nadawala?
    http://allegro.pl/szczotka-do-wlosow-65-plaska-technologia-jonizacji-i2984039605.html

    nie mam zamiaru wydawac duzej kasy, a bardzooo mnie twoje opinie zachecily, tym bardziej ze ciagle mam problemy z moimi 'kudlami' ktore robia co chca...
    poza tym-jak sie jej uzywa tak jak suszarki? tylko jak sa juz lekko wilgotbne? czy ona moze wysuszyc nam wlosy jak suszarka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, tylko 30 zł i to w Rossmannie? Super :D Czekam na efekty działania szczotki na dłuższych, może lekko falowanych włosach ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta szczotka nigdy wcześniej o niej nie słyszałam a przydałaby mi się taka, chyba niedługo skoczę do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysiu ta szczotka jest obecnie dostępna w Rossmannach? :>
    kuuuuusiiiisz.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupiłam ją chyba tydzień temu. Była ostatnia sztuka, więc pudełko brzydkie i szczotka ma wygięte 3 ząbki. Ale co tam, działa :))

      Usuń
    2. Uprzejmnie donoszę, że moja również ma wygięte 3 ząbki po boku...a pudełko jak spod igły, więc może taka seria?

      Usuń
  9. O kurczę, nie wiedziałam, że w Rossmannie można kupić takie cudeńko - muszę się za nią rozejrzeć ;) A dawno ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno również natrafiłam się na nią w internecie. Efekt na długich włosach był naprawdę widoczny. Ale cena trochę mnie odstraszyła. Fajnie, że znalazłaś i napisałaś o tej z Rossmana, jest to jakaś alternatywa. Być może się skuszę;)
    Pozdrawiam, Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mnie zaciekawiłaś tą szczotką! A można nią czesać mokre włosy? Wiem, że to niszczące i powinny wyschnąć, ale ja nie potrafię ich nie rozczesać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mokre. Podobno tak też działa fantastycznie, bo zatrzymuje większą ilość wody we włosie, jak humektant.

      Usuń
    2. Braun-nie mozna jej uzywac na mokro,jest to zakazane

      Usuń
    3. Dlaczego nie można?

      Taka suszarka jonizująca przyspiesza wysychanie, czemu szczotka jest zakazana?

      Usuń
    4. Są tez jonizujące prostownice do prostowania na mokro. Zastanawia mnie więc czemu szczotką nie można włosów przeczesać i wysuszyć?

      Usuń
    5. Wiesz Mysiu,myslalam o tym dlugo i doszlam do wniosku ze moze tu chodzi o to,zeby wlosy nie byly cieknace i nie zalaly mechanizmu, skoro zdejmuje sie te kolce do czyszczenia tzn ze nienwskazana jest woda w bezposrednim kontakcie

      Usuń
    6. mam szczotkę braun już ponad pół roku... dlaczego nie moożna na mokro?:) na opakowaniu nic takiego nie zostało zamieszczone.
      Chociaż faktycznie nie używam jej na mokro ze względu na to, że moje włosy schną naturalnie i są podatne na uszkodzenia - innych przeciwskazań nie zauważyłam.

      Usuń
  12. Witam,
    mam pytanie z innej beczki.
    Czy jezeli wyslalam do Pani na maila w grudniu z prosba o pomoc przy farbowaniu to mam nadal czekac na odp, czy mail sie gdzies zapodział ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też ją mam,niestety oprócz pięknego zapachu nie robi nic z włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam obie (brauna w domu, rossmana w pracy) od ponad roku, bo już ubiegłej zimy ratowały mnie od naelektryzowanych włosów :) Teraz (a włosy mam w zdecydowanie lepszym stanie niż rok temu, bo wtedy jeszcze nie znały olejowania) używam ich zdecydowanie rzadziej. Pomagają mi zwłaszcza trzeciego dnia po myciu, gdy na długości włosy tracą nawilżenie. Czasem używam ich nawet po odłączeniu części czeszącej (czyli gładzę nią włosy). Efekt jest mniej spektakularny, ale działa na elektryzowanie i połysk.

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy czesząc nią "pod włos" zrobi się push up?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;) łuski zamykaj sie tak, jak im pozwalajĄ zawiasy, niE w drugą stronę :P

      Usuń
  16. czy ta szczotka jest teraz osiągalna w rossmannie?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupiłam ją kilka dni temu. Trafiłam ostatnią. Tylko, że wyszkowski Rossmann jest maciupci. W większych powinny jeszcze być.

      Usuń
  17. kurcze miałam już nic nie kupować w tym miesiący...ale przez Ciebie chyba się skuszę na tą szczotke!! ;))))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow bardzo ciekawe. Przyznam szczerze, że nie wierzyłam w takie "cuda" ale może jednak... Ostatnio strasznie puszą mi się włosy. Nie mam pojęcia z czego to wynika, bo w zasadzie pielęgnacji nie zmieniłam. Myślisz, że szczotka z jonizacją by to zmieniła?

    OdpowiedzUsuń
  19. Rossman ma taką?! A ja szukałam po Mediaexpert i innych sklepach dla idiotów

    OdpowiedzUsuń
  20. co jak co, ale zapachem po burzy mnie zachęciłaś hehe ;)))
    jak będzie okazja i dodatkowy budżet to kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro wygładza to idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wygładza.
    Obawiam się jednak, że u mnie zupełnie by się nie sprawdziła. Bałabym się ulizanego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  23. najpierw tangle teezer, potem wypróbuję jonizującą :) powiedz mi, czym przykryć złoty, miedziany blond? w sobotę muszę farbować, mam jasną cerę, szaroniebieskie oczy i jasne brwi. Generalnie powinnam mieć popielaty odcień blondu, ale boję się, że wyjdą zielone... :(
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ mnie zachęciłaś do jej zakupu, zmiana przed i po jest niesamowita!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rowniez posiadam jonizującą szczotkę. Moja jest firmy Olivi Garden i oprocz jonizacji posiada tez funkcje ceramiczną ale nie wiem o co w tym kaman :-P
    Niestety malo jej uzywam.
    Po pierwsze wlosy są po niej ulizane a po drugie bardzo szybko roznosi łój z wlosow i niemal od razu po wyczesaniu mam przetluszczone wlosy. Oczywiscie myje szczotke w szamponie oraz nanosze odzywke, ale niestety nie chroni to wlosow przed elektryzowaniem podczas czesania.

    Jesli chodzi o plusy, to szczotka fenomenalnie rozczesuje trudne wlosy, tzn zaden kolyun im nie straszny - nic nie boli ani nic nie ciągnie. Szczotka idealna dla dzieci ktore boją sie czesania ;-)

    Margola

    OdpowiedzUsuń
  26. mam cienkie wlosy,przez niskie temperatury tracą blask i trudne je zdyscyplinowac, moze kupię jak zobacze u siebie w rosmanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaciekawilas mnie, tez chce taka! Moim glownym problemem z wlosami na chwile obecna jest wlasnie reanimacja wygniecionej fryzury po nocy, nie lubie moich wlosow na drugi dzien po mimo ze sa ciagle czyste to wygladaja niechlujnie :( Moze ta magiczna szczotka by pomogla.

    OdpowiedzUsuń
  28. to chyba nie dla moich loków ;) ale mimo to przez chwilę poczułam się skuszona, masz dar :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna rzecz! Mimo tego,że mam już stałą i dobrze dobraną pielęgnację,to czasem zdarza się 'efekt lwiej grzywy' i wygładzenie jest na gwałt potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biegnę dzisiaj do Rossmanna. Swojego czasu zastanawiałam się nad szczotką Brauna, ale cena odstraszała. Za 30 zł grzech nie wziąć!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiona!!! Rosmanowska:) Jest świetna, naprawdę. W Łodzi w osiedlowym rossmanie jest jeszcze duuużo szczotek:)

    BTW - skoro piszę po raz pierwszy:
    To jest najlepszy blog włosowy w języku polskim - mam kilka ulubionych, ale jednak "tutejszy" profesjonalizm jest jak na razie nie do doścignięcia:) Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zobaczę czy w niemieckim Rossie znajdę. Jak znajdę to zakupię i dam znać jak się na moich falkach sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam jonowa szczotke pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy na włosach z tendencją do lekkiego falowania również się sprawdzi? Gdyż TT niestety powoduje u mnie straszny puch ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. Już jakiś czas temu myślałam o takiej szczotce, ale myślałam, że to duży wydatek. Jak mówisz, że można ją za (prawie) gorsze dostać w Rossie to się raczej skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj taka szczotka to cudo jeśli ktoś ma puszące się włosy. Ja jestem (niestety) posiadaczką bardzo gładkich włosów. Pięknie błyszczą, są mięciutkie i baaaardzo gładkie, ale też płaskie, przyklapnięte. Myślisz, że skrócenie włosów mogłoby dodać włosom objętości? Mam włosy za łopatki, ale wcale się nimi nie cieszę przez ten przyklap. Jak sądzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej obciąć włosy warstwowo, tak do 3 warstw, ale najkrótsza warstwa musi sięgac ramion. Włosy zachowają skręt i będa sie lepiej układać. Końcówki trzeba ciąć metodą pikowania. Żadnych degaży czy brzytw!

      Usuń
  37. Ależ mam teraz chętkę na tą z Rossmanna przez Ciebie! :D A tak sobie pomyslałam, gdyby użyć jej na mokro na falowanych włosach, może po stylizacji byłyby takie fajne gładkie i bez puchu :d tylko ciekawe, jak mocno skręt by się rozluźnił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie wiem, jeszcze nie sprawdziłam :D

      Usuń
  38. Akurat wczoraj zastanawiałam się nad kupnem szczotki jonizującej, jednak stwierdziłam, że 100 zł za szczotkę to trochę dużo... a tu proszę! Można ją dostać w Rossmanie za 30 :)
    Dziękuję za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jutro lecę na rossman! To chyba jakiś cud jeśli się sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. No to jutro - kierunek Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę te puste półki w Rossmanach :D ;)

      Usuń
  41. A ja akurat mam włosy cienkie, a szczotka-właśnie rossmannowska za 30zł-sprawdza się świetnie. Nie używam jej przy czubku głowy (wyrobiony efekt push-up), tylko na długości, jakby od spodu-wygładza, dodaje niesamowitego błysku (i to widać!) i wygina mi końcówki do wewnątrz (są cieniowane i lubią się wyginać w różne strony, ot tak). Więc polecam, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj, Proszę o informację w którym miejscu te szczotki znajdują się w Rossmannie. Pytam ponieważ obeszłam dwa i w żadnym nie ma.. Będę wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam
    Wszedzie szukałam tej szczotki i niccc...... nawet w Krk nie ma!!!
    Czy ktos moze mi taką zakupić u siebie jesli jest dostepna?

    OdpowiedzUsuń
  44. dziewczyny a nie uważacie że szczotka zakupiona w Rossmannie za cenę 30zł będzie jednak produktem gorszym niż taka z Brauna za 100zł? pytam z ciekawości ? nie wiem którą kupić a zależy mi na efekcie ;) nie chcę być zmuszona kupować za miesiąc jednak tej z Brauna bo ta z Rossmanna okaże się nic nie wartą podróbką ? doradźcie !! proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oo, a ja właśnie jakiś czas temu będąc w Rossmannie nawet miałam ją w ręku, ale szczerze przyznam, że cena nie wzbudziła mojego zaufania a tu proszę.. I wtedy zdecydowałam się na tą dużą suszarkę.
    Moje włosy mają mega tendencję do puszenia się, czy ta szczotka pomoże mi zniwelować ten problem..?

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam włosy gęste,grube i proste z tendencją do puszenia się.Po przeczytaniu opinii na temat szczotki jonizującej pomyślałam ze to coś w sam raz dla mnie.Zakupiłam takową i....jestem załamana! Wydałam ponad 100 zł na szczotkę która nie robi nic :-( Nie wiem czy moje włosy nie są podatne na owo jonizowanie czy inny grzyb. U koleżanki która ma włosy gęste ale cienkie szczotka sprawdziła się. Co prawda nie było spektakularnych efektów ale trochę wygładziła i delikatnie nabłyszczyła jej włosy.Na moim długowłosym kocie też się dobrze sprawuje tylko u mnie nic :-(

    OdpowiedzUsuń